Ons team
Holland Marketinghuis is een B.V. die werkt met een vast team van marketingspecialisten,
Nils Meijer
Nils is een duizendpoot met meer dan 20 jaar ervaring in diverse aspecten van offline en online marketing. Hij is sterk in adviseren over marketing, het creëren van resultaat met creatieve ideeën en het creëren van content. Zoek je een ervaren sparringspartner en uitvoerend marketingspecialist? Dan is Nils jouw man.
Suzanne van der Erf
Suzanne kan inmiddels bogen op ruim 20 jaar ervaring in marketing- en communicatie. Haar speerpunten zijn het vergaren van relevante data om vervolgens daar de juiste inzichten op te kunnen baseren. Ze is een bevlogen specialist die het belang van de klant-van-de-klant vooropstelt. In projecten weet zij iedereen op een positieve manier mee te nemen naar het afgesproken doel.
Tjapko de Heus
Tjapko is een meester als het gaat om beeld. Of dit nu vastgelegd moet worden met video of op foto, Tjapko zorgt dat het verhaal dat jij wilt vertellen, op een heldere en aantrekkelijke manier wordt vastgelegd. Hij heeft zo’n 30 jaar ervaring maar blijft bescheiden. Zijn adviezen kun je vertrouwen.
Arthur Schiphorst
Arthur is kei in het vastleggen van ‘de essentie’ van bedrijven in woorden. Hiernaast is hij sterk in het schrijven van content voor websites, magazines, brochures, en tal van andere marketingmiddelen. Hij neemt een schat aan marketing- en communicatie-ervaring mee, en dat merk je aan de samenwerking. Arthur is, net als Nils en Tjapko tevens Flexeteer.
Hans Dekker
Hans is een marketing-strateeg pur sang en een zwaargewicht in zijn klasse. Hij heeft de opleiding, de ervaring en heeft zelfs les gegeven in marketing. Zijn specialiteit is het her-positioneren van bedrijven om ervoor te zorgen dat deze effectiever de markt kunnen bewerken.
Marjolijne Vervark
Marjolijne is de ‘lijm’ van Holland Marketinghuis. Ze bedient onze receptie en zorgt daarnaast bij Leads Door Zichtbaarheid projecten dat alle content netjes en op tijd wordt gepost en voor al het regelwerk. En daarin is ze een kei, ze werkt namelijk ook voor haar eigen bedrijf Metlijn.nl
Maurice van Tol
Maurice is een creatieveling pur sang, en een duizendpoot. Of het nu gaat om video, muziek of beeld, Maurice bedenkt welke onderwerpen de doelgroep in beweging krijgt en kan zodoende ons marketingteam de juiste input geven. Door zijn jarenlange ervaring in MarCom is hij in staat om helder te adviseren. Daarnaast is Maurice super positief en enthousiasmerend.